دیگه نمی خوامت

موندن وبودن با تو نگو که تکرار نمی شه  

 

دنیارم اگه بدی دلم ازت صاف نمیشه  

 

تو برو از این به بعد تنهایی یاورم بشه   

 

نه دیگه دوستت دارم محاله باورم باشه  

 

حیف قلبم که یه روزی به تو دادمش امانت   

 

چشمای بارونی من کرده بودش به تو عادت  

 

به خدا جهنمم جایی واسه تو نداره  

 

حیف آتیش که بخواد روی سر تو بباره  

 

حرف من همینه که برو پی کار خودت  

 

هر چی درد و غم غصه است همگی مال خودت  

 

مال خودت مال خودت مال خودت  

 

حالا حقته بری یه گوشه ای زار بزنی  

 

از غم نبودنم هی داد و فریاد بزنی 

 

از خدا اینو می خوام همیشه آواره باشی 

 

واسه درمون دلت دنبال راه چاره شی 

 

حیف قلبم که یه روزی به تو دادمش امانت   

 

چشمای بارونی من کرده بودش به تو عادت  

 

به خدا جهنمم جایی واسه تو نداره  

 

حیف آتیش که بخواد روی سر تو بباره  

 

حرف من همینه که برو پی کار خودت  

 

هر چی درد و غم غصه است همگی مال خودت  

 

مال خودت مال خودت مال خودت   

 

برای همیشه امروز دور اسمت خط کشیدم  

 

با همه بدی و خوبی دیگه از تو دل بریدم 

 

تو برام فقط یه خوابی که تو چشمات خونه داره  

 

تویی اون قصه ی کهنه که برام فایده نداره  

 

راه ما با هم یکی نیست  

 

ما زمین و آسمونیم    

 

برو از دلم جدا شو  

 

نمیشه با هم بمونیم  

 

برو با خاطره ی خوش از منه خسته جدا شو  

 

اینه تقدیر من و تو  گریه بسه ..........  

 

آهای تو!

 

می خوای بری برو! چرا دل می سوزونی  

 

ولی یه روز میاد که دیگه خیلی دیره  

 

یکی دیگه تو قلبم جای تو رو می گیره!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد