می گی عاشقی

واسه کاری که با دلم کردی هیچ وقت نمی بخشمت! 

 

 

تو چه طوری می تونی ادعا کنی عاشقی دوستم داری اما واسه دلت هیچ 

 

 کاری نکنی 

 

بعد هم فک می کنی اسم این کارت نامردی نیست؟! 

 

 

می گی اینو بنویسم که مجبور بودی ترکم کنی و ازم خداحافظی کنی تا کسیکه اینا رو می خونه فک نکنه از عشق هیچی سرت نمیشه اما میشه بگی کدوم دلیل تو رو مجبور کرده بود؟ 

 

تو می ترسیدی منو از دست بدی به خاطر همین بهم هیچی نگفتی که شغلت چیه چون فک می کردی اونوقت ترکت می کنم و تنهات می ذارم  

اما وقتی فهمیدم ترکت کردم؟ 

دیدی که راست می گفتم و کنارت موندم و گفتم خب اشکالی نداره 

 

اما تو چی تو جوابم گفتی؟ 

آبی که رفته دیگه بر نمی گرده! 

میشه بگی اینکه کنارت موندم آب رفته شد؟! 

 

بازم حرفای گذشته رو واسم تکرار  کردی  

 

محمد دلم بازیچه ی دست تو نیست که هر جا بری خاستگاری و بهت زن ندن برگردی بیای سراغم و دم از عشق بزنی و وفتی از عشق من نسبت به خودت مطمئن شدی دم از جدایی بزنی 

 

دیگه برووووووووووووووووو 

 

نمی خوامت  

 

 

 

 

دوست عزیزی که توی پست پیش برام آخرین نظر رو گذاشتی 

ازت ممنونم بازم بیا پیشم ولی کاش خودت رو معرفی می کردی مگه نمی گی دوست منی؟

نظرات 3 + ارسال نظر
ali mahrooz سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:59 ب.ظ http://www.byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای

بله خسته نباشید!

ماه سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ب.ظ http://tokhodemani.blogsky.com

یاسمین جان ! دارم میخونم نوشته هاتو !

انگار زیادی هم همدردیم !
به امید روزی قشنگ یاسمین جون !

سیب ناب چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:38 ب.ظ http://www.cibenab.blogsky.com

سلام عزیزم بهت توصیه می کنم اینقدر خودتو دسته کم نگیر
زندگی مشترک بعذ از شروع تازه پر میشه از فرازو نشیب
فکر نمی کنم انتخاب درستی کرده باشی
کمی غاقلانه تر فکر کن
مواظب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد