حقیقت تلخ

از این و آن شنیدم پرواز باز با باز
اما کبوتر من با باز کرد پرواز

حالا می تونم علت خداحافظی محمد را بفهمم!!!
آقا از چند ماه قبل از آشنایی با من به کس دیگری علاقه مند بوده و دوست داشته باهاش ازدواج کنه
پس چرا نوشت عاشقمه؟
حتما اشتباه کرده
او سر سرپرده می خواست من دل سپرده بودم
باورم نمیشه
تا همین دیروز یه ذره امیدی داشتم که بر می گرده و روزگار میشه مثل قبل اما دیروز بهم گفت با اجازتون می خوام ازدواج کنم و تمام دلایلی که این مدت زده بود زیر تمام حرفهاش رو بیان کرد
اما چرا ؟ مگه من آدم آهنی ام؟ مگه من دل ندارم که اینجوری باهام تا بشه؟
اول بگن عاشقتیم بعدش ابراز علاقه و دوست داشتن کنن بنویسن که در بدست آوردنت به درگاه خدا دعا می کن که کی به او خواهم رسید آخر هم بگن   منظورشون از نظر ازدواج نبوده
اول بگن تو را چگونه فراموش کنیم
آخر بگن خداحافظ واسه ی همیشه
دنیا همینه دیگه
آخر هفته می ره خواستگاری اون دخترخانم
دیروز داشتم منفجر میشدم چون همه ی امیدم دیگه ناامید شداما الان یه خورده حالم بهتره
محمد امیدوارم خوشبخت بشی اما حالا منم می گم
ای کاش هیچ وقت باهات آشنا نمی شدم که آخرش اینطوری بازیچه قرار بگیرم

دیگه نمی دونم می تونم این وبلاگ را ادامه بدم یا نه
اول واسه سرگرمی وبلاگ باز کردم بعد از آشنایی با محمد وبلاگم تبدیل شد به کلبه ی عشاق
بعد از رفتنش ماتمکده ام گردید
و حالا......
  

 

آیا کدامین کس  

مرا به نفرین  سخت جدایی  

متهم کرد

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
نگار دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:06 ب.ظ http://digaraneha.blogsky.com

ببین منم تنهام اگه شرایطت خوبه خوذم می گیرمت با تضمین حداقل ۵ سال دوست داشتن. پیشنهادم خیلیم جدیه!

اولا سلام
دوما آره شرایطم عالیه !!!! خصوصا الان (گرفتن ماهی از آب گل آلوده)
سوما حتما بیا منتظرت می مونم
چهارما من پیشنهادت رو خیلی جدی گرفتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سیب ناب سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 ب.ظ

سلام عزیز دلم
دنیا هیچ وقت به کام آدماش نیست
نمی دونم چرا
من خودم مدت هاست درگیری فکری زیادی دارم
ولی چه کنم با سرنوشت که نمیشه جنگید ، پس باهاش کنار میام
دوست دارم عزیز دلم،خیلی مواظب خودت باش
این روزا سرم خیلی شلوغه حتی وقت نمی کنم بخوابم
ولی سعی می کنم بهت سر بزنم
دوست دارم
طرح وبم رو هم عوض می کنم فقط به خاطر تو

سلام
ممنونم از محبتتون و از اینکه به درخواستم پاسخ دادید
باز هم ممنون

الهه و چراغ جادو سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:54 ب.ظ http://elaaheh.blogsky.com

یاسمین دیگه تکلیفت معلوم شد
منم یه بار مثل تو بودم . یه پست هم براش نوشتم . شاید به دردت بخوره
توی آرشیوم عنوانش هست : کشف جدید ماهواره ی امید

بهار سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:04 ب.ظ http://baharbahar.blogsky.com

قوی باش
حتی اگر نیستی به آن تظاهرکن .هیچ کس تفاوتش رانخواهدفهمید

کاملادرکتون میکنم ومیدونم خیلی سخته
امیدوارم بتونیدطاقت بیاریدوخودتون راهم نبازید

بهار چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ب.ظ http://WWW.baharbahar.blogsky.com

سلام عزیزم
مطمئن باش همیشه بهت سرمیزنم تااینکه بتونی دوباره خودت خودت راپیداکنی گرچه درک میکنم که هنوزتوی شوک باشی
منم یه قصه عاشقی دارم
عشقی که میدونم هیچوقت بهش نمیرسم اما هیچوقت نمیتونم فراموشش کنم
کاش قلبم دردپنهانی نداشت
چهره ام هرگزپریشانی نداشت
کاش میشددفترتقدیرعشق
حرفی ازیک روزبارانی نداشت
کاش میشدراه سخت عشق را
بی خطرپیمودوقربانی نداشت

سیب ناب یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ب.ظ http://www.cibenab.blogsky.com

سلام گلم
پیدات نیست،حالت خوبه،سعی کن کنترل امورو رو در دست بگیری
مواظب خودت باش.

هادی شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:57 ق.ظ http://www.hadi0111.blogfa.com

تو نشستی همینجا درست روبروم با تو بودن عزیزم شده آرزوم

داری کم کم نگاتو میدزدی از من تو نباشی میمیرم به جونت قسم

واسه چشای نازت میشه از جون گذشت مگه میشه از عشق تو آسون گذشت

سیب ناب یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ب.ظ

سلام دوست خوب پیدات نیست
حالت خوبه ،سعی کن خودتو جمع و جور کنی
زیاد بهش فکر نکن
انگیزه برای زندگی زیاده
فراموشش کن

هادی پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:18 ق.ظ http://www.hadi0111.blogfa.com

ای کاش دلم اسیر و بیمار نبود

در بند نگاه او گرفتار نبود

من ، عاشق و او زعشق من بی خبر است

ای کاش دل و دلبر و دلدار نبود

یه دوست سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:05 ب.ظ

این قصه شکستای عشقی هم تکراریه هم تازه> تازه برای اون که بار اولشه تجربه میکنه ولی فقط همین قدر بدون هیچ پسری ارزش عشقو نداره و نمی فهمه اگه میخوای تحمل کنی باید مثل خودشون باشی سرد و نامرد بی خود زندگی رو به خودت زهر نکن در حالی که اون خوشه بات عشق جدیدش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد