خدایااااااااااااااااااااااا

 

 بسه بسه بسه! 

 

برو دیگه! 

 

محمد تو واقعا چه طوری روت میشه با وجود تمام اون حرفهای گذشته 

 

 و اون دوستت دارمهای چند وقت پیش دوباره بیای تو روی من وایستی و بگی 

 

یکی رو پیدا کردم که همه ی ملاکهای ازدواجم رو داره  

 

محمد چه طوری روت میشه اینو بگی؟؟؟ 

 

دل من اسباب بازی تو شده  

 

 

بسه دیگه بسه  

 

بروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

 

 

 

بله دیگه عاقبت عشقای یه طرفه همینه سرتاسر زندگیت رو تحت تاثیر خودش قرار می ده! 

 

 

ولی عشق منم یه طرفه بود؟!

خودت که دائم دم از عشق می زدی و می گفتی دوستم داری و عاشقمی

پس چی شد؟

دروغ می گفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این انصافه؟

خدایا اشتباه کردم اشتباه کردم اشتباه کردم 

 

منو ببخشید خداجونم  

 

خداجونم دیگه بسه گریه دیگه بسه کمکم کنید فراموشش کنم 

 

برای همیشه فراموشش کنم 

 

دیگه نخوامش 

 

خداجونم مهرش رو از دلم فکرش رو از ذهنم و یادش رو از خاطرم دور کن 

 

و به جاش مهر خودتون رو توی دلم بنشونید ازتون خواهش می کنم خداجونم 

 

التماس می کنم منو ببخشید و اونو از ذهنم برای همیشه دور کنید 

 

دیگه نمی خوامش و نمی خوام هر دفعه گولش رو بخورم 

 

خدایا زمین خوردم دستم رو بگیرید و بلندم کنید 

 

خداجونم دعای این بنده ی بد وگنهکارت رو مستجاب کن و گریه هاش رو به خنده تبدیل کن 

 

خدایا بهم یه دل شاد بده دلی بده که دیگه ساده نباشه گول نخوره 

فریبش ندن 

 

خدایا این درددلمه خودت شنواش باش خودت درمانش کن 

 

خدایا تنهام نگذار که خیلی تنهام خیلی .......... 

 

خدا منو عاشق خودت کن خواهش می کنم 

 

می خوام برای کسی گریه کنم که همیشه آغوشش برای بنده هاش بازه 

 

و بیشتر از خودشون اونا رو دوست داره 

خدا خواهش می کنم این گریه ها رو به شادی عاشق شما بودن تبدیل کن 

 

خداجونم خواهش می کنم در راه راست قرارم بده  

 

در راه راست هدایتم کن 

 

و در راه راست به مقصد زندگیم برسون 

 

خداجونم عاقلم کن و کمکم کن 

 

خواهش می کنم 

  

 

 

 

 

خدایااااااااااااااااا

نظرات 5 + ارسال نظر
dai دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ب.ظ http://www.ghalamweblog.com

سرویس وبلاگ دهی قلم وبلاگ با قالب های متنوع و زیبا برای وبلاگ های ایجاد شده توسط قلم وبلاگ تا دیر نشده بیا یک وبلاگ درست کن و آدرس های خوب را برای خودت انتخاب کن راستی می خواستم اینم بگم که قلم وبلاگ هیچ گونه تبلیغاتی در وبلاگ ها قرار نمی دهد قلم وبلاگ سیستم وبلاگ دهی می باشد www.Ghalamweblog.com

آشنای لحظاتم دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام دوست خوبم. نوشته هات خیلی سوزناکه.. ادم دلش از سنگ هم که باشه...میلرزه... واسه اینکه خدا یه دل شاد بهتون بده و فراموشش کنید اول باید خودتون بخواید... به خدا تو کل کنید... و از عشقهای یه طرفه دوری کینید... حتما این اقا محمد خواستندبخشی از زندگیتون باشن نه همه زندگیتون. از این عشق عبرت بگیرین و ساده مثل محمد ازش بگذرین چون او از این عشق بزرگ ساده گذشت.
یا حق

احمد رضا سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:18 ب.ظ http://tahabook.blogfa.com/

سلام
بله یادم اومد
حالتون خوبه
مرسی که یادم کردین
چشم بیشتر سرت میزنم
ودرباره اون شخص که بهت نامهربانی کرده بیشتر دوست دارم بدونم
منتظرتم

یه دوست چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ق.ظ

سلام دوست گلم، یاسمین عزیز.
راستش رو بخواین وقتی کامنتاتون رو خوندم خیلی حالم گرفته شده که چرا بعضی از ما ادما بعضی موقعها اینقدر نامرد و خودخواه میشیم. بر داشتم از کامنت شما این بود که این آقا اصلا شما رو دوست نداره.. چون دوست داشتن واقعی یا همون عشق وقتی پیش میاد که تو به هیچ کس جز اون فکر نمی کنی چه برسه به اینکه تو به کسی اظهار عشق و محبت بکنی و در عوض اون شخص از شما کمک بخواد که کمکش کنید تا به عشق واقعیش که یه ذره مغروره برسه!!!!!!!!!!!. مطمئن باشید خود محمد هم نمیدونه دنبال چیه؟؟؟حتی اگه اون خانم به قول ایشون مغرور هم بهشون جواب بده... بهت قول میدم بعد یه هفته همین بلا رو سر اونم در میاره... اینو مطمئنم . به نظرم این انسان ارزش اینکه بخواین به خاطر عشق دروغینش گریه کنید رو اصلا نداره.. چون ثبات عاطفی و شخصیتی نداره. اینکه همین اولش تموم شده خدار ور شکر کنید. و براتون تجربه بشه که هرکی به شما اظهار عشق و محبتی کرد... سریع باور نکنید و اونو مثل خودتون صاف و صادق فرض نکنید. مواظب خودتون باشید و اصلا غصه نخورین در باره این این کامنت خوب فکر کنید خوب.ممنون
یا حق

ناناری دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:00 ق.ظ http://www.sevend.blogsky.com

یعنی شما به هیچی علاقه نداری ؟ راستی اگه زحمتی نیست به وبلاگ منم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد