حقیقت تلخ

از این و آن شنیدم پرواز باز با باز
اما کبوتر من با باز کرد پرواز

حالا می تونم علت خداحافظی محمد را بفهمم!!!
آقا از چند ماه قبل از آشنایی با من به کس دیگری علاقه مند بوده و دوست داشته باهاش ازدواج کنه
پس چرا نوشت عاشقمه؟
حتما اشتباه کرده
او سر سرپرده می خواست من دل سپرده بودم
باورم نمیشه
تا همین دیروز یه ذره امیدی داشتم که بر می گرده و روزگار میشه مثل قبل اما دیروز بهم گفت با اجازتون می خوام ازدواج کنم و تمام دلایلی که این مدت زده بود زیر تمام حرفهاش رو بیان کرد
اما چرا ؟ مگه من آدم آهنی ام؟ مگه من دل ندارم که اینجوری باهام تا بشه؟
اول بگن عاشقتیم بعدش ابراز علاقه و دوست داشتن کنن بنویسن که در بدست آوردنت به درگاه خدا دعا می کن که کی به او خواهم رسید آخر هم بگن   منظورشون از نظر ازدواج نبوده
اول بگن تو را چگونه فراموش کنیم
آخر بگن خداحافظ واسه ی همیشه
دنیا همینه دیگه
آخر هفته می ره خواستگاری اون دخترخانم
دیروز داشتم منفجر میشدم چون همه ی امیدم دیگه ناامید شداما الان یه خورده حالم بهتره
محمد امیدوارم خوشبخت بشی اما حالا منم می گم
ای کاش هیچ وقت باهات آشنا نمی شدم که آخرش اینطوری بازیچه قرار بگیرم

دیگه نمی دونم می تونم این وبلاگ را ادامه بدم یا نه
اول واسه سرگرمی وبلاگ باز کردم بعد از آشنایی با محمد وبلاگم تبدیل شد به کلبه ی عشاق
بعد از رفتنش ماتمکده ام گردید
و حالا......
  

 

آیا کدامین کس  

مرا به نفرین  سخت جدایی  

متهم کرد

 

 

سحر خیز

در خبر آمده که اول صبح رزق تقسیم می شود دریاب 

 

جمله ذرات ذکر حق گویند شرم باید تو را که باشی خواب 

 

 

 

ای بابا

از روزی که تصمیم گرفتم دیگه برای کسی ننویسم  و هر چی گیرم اومد بندازم توی وبم

هر کی میاد یه اسمی روی من می گذاره

 

یادش بخیر اون زمانها که واسه محمدمی نوشتم  

یه بار یکی با من بد صحبت کرده بود به محمد که گفتم جواب داد: 

 

ای وای یکی اومده به شما توهین کرده!  

تا من زنده ام نمی گذارم یاس من یه ذره پژمرده شه 

 

یادش بخیر.......... 

حالا محمد کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دل

تنها بنایی که اگر بلرزد محکم تر می شود . دل است ....

 

آی آدما!

اینو داشته باشید ادمها: 

عشقی که تنها با یک نگاه آغاز می شود،  

 

با شناخت سست و سست تر می شود..  

 اما عشقی که با شناخت آغاز می شود   

با هر نگاه عمیق و عمیق تر می شود. 

 

اما چرا عشق من خیلی زود ازم خسته شد و منو تنها گذاشت...

دلى سر بلند و سرى سر به زیر

سراپا اگر زرد و پژمرده ایم
ولى دل به پائیز نسپرده ایم
چو گلدان خالى لب پنجره
پر از خاطرات ترک خورده ایم
اگر داغ دل بود، ما دیده ایم
اگر خون دل بود، ما خورده ایم
اگر دل دلیل است، آورده ایم
اگر داغ شرط است، ما برده ایم
اگر دشنه دشمنان، گردنیم
اگر خنجر دوستان، گرده ایم
گواهى بخواهید، اینک گواه
همین زخم هایى که نشمرده ایم!
دلى سر بلند و سرى سر به زیر
از این دست عمرى به سر برده ایم

ای کاش

 کاش به دل کسی پا نمی گذاشتیم و کسی به دلمون پا نمی گذاشت .
ای کاش
اگر کسی به دلمون پا کذاشت دیگه دلمون رو تنها نمی ذاشت.
ای کاش
اگه یه روز دلمون رو تنها گذاشت رد پا هاشو روی دلمون جا نمی گذاشت

فرشته ی شیطون شیطون ترین فرشته یخدا

 

نکته روز

عجیب دنیاست و عجیب تر آدمایی هستن که دنبال دنیا هستن!!! 

حضرت علی (ع)  

 خدا دوست دارد لبی که ببوسد     

  


نه آن لب که از ترس دوزخ بپوسد   

 
خدا دوست دارد من و تو بخندیم  


                               نه از جاهلیت بگندیم 

 

اشتباهات انسان، در ابتدا رهگذرند، سپس میهمان میشوند و بعد صاحبخانه  

 

به نظر من که همه یه جورایی میشنگن!   

به قول مارک تواین بهتره دهنتون رو ببندید و ابله به نظر برسید تا اینکه 

 

 اونو باز کنید و همه ی تردید هارو از بین ببرید  

 

  

 تفاوت حادثه با فاجعه: 


حادثه: مادر شوهرتو هول بدی تو دریا 


فاجعه: شنا بلد باشه  

 

 

 
 آرزو کنیم که همیشه خداوند به ما فرصت آرزو کردن را بدهد. 

 

شاید این جمله مسخره بنظر بیاید 

 

 ولی کسانی در دنیا هستند که خداوند حتی فرصت ارزو کردن را از آنها گرفته . 

 

چنان غرق نعمتشان کرده که یادشان رفته آرزو کردنی،خدایی و شادی هم وجود دارد ....

 


 

زندگی حکمت اوست

زندگی حکمت اوست   


زندگی دفتری از خاطره هاست  


چند برگی را تو ورق خواهی زد  


                                    مابقی را قسمت